Więcej informacji
Identyczne jak zwykłe zawieszenie pneumatyczne „Air”, ale z 6-stopniowym tłumieniem odbicia, regulowanym za pomocą zewnętrznego pokrętła. Zawiera wstępnie okablowaną sprężarkę powietrza z mocowaniem do konkretnego modelu pod podwoziem, wiązkę przewodów wtykowych z 3 złączami Deutsch i czarny przełącznik na kierownicy. Najnowsze osiągnięcia w zawieszeniu pneumatycznym dla modeli H-D, oferujące jedne z najlepszych możliwych przejażdżek, jakich człowiek może sobie życzyć. Idealnie dopasuj zawieszenie do zmieniających się zastosowań, ciężkiego lub lekkiego jeźdźca, jazdy w pojedynkę, w dwójkę lub z przełożeniem na długą podróż. Jest wyposażony w samoregulujące się tłumienie tarczy ugięcia i najnowszą technologię sprężyny powietrznej z włókna aramidowego, aby zmaksymalizować skok i jednocześnie zapewnić pełną regulację wysokości jazdy. To tak, jakby mieć amortyzatory 12" i 13" w jednym. Płynne tłumienie bez przywierania dzięki uszczelkom o niskim współczynniku tarcia i szybkiej reakcji na zarządzanie przepływem płynu za pomocą tłoków płynu High Flow. Zawiera wstępnie okablowaną sprężarkę powietrza z mocowaniem do konkretnego modelu pod podwoziem, wiązkę przewodów wtykowych z 3 złączami Deutsch i czarny przełącznik na kierownicy. - Zawieszenie pneumatyczne ma wiele zalet w porównaniu ze sprężynami śrubowymi, szczególnie w zakresie regulacji - Obniż wysokość siedzenia podczas parkowania - Szybkie przełączanie między jazdą 1-up a 2-up - Uzyskaj fajny, niski wygląd - Zawieszenie pneumatyczne radzi sobie z tym po naciśnięciu Przycisk a Uwaga: Kompatybilny z modelami z niskimi (obniżonymi) stanami magazynowymi. Pasuje do: > 99-22 Touring (z wyłączeniem 15-22 FLTR Road Glides)