Części motocyklowe odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu i wydajności motocykla. Dzielą się na kilka głównych kategorii:
Silnik: To serce motocykla, które odpowiada za napęd. Składa się z elementów takich jak tłoki, cylindry, wał korbowy i rozrząd. Odpowiednia konserwacja silnika zapewnia jego długowieczność i optymalną moc.
Układ jezdny:...
Części motocyklowe odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu i wydajności motocykla. Dzielą się na kilka głównych kategorii:
Silnik: To serce motocykla, które odpowiada za napęd. Składa się z elementów takich jak tłoki, cylindry, wał korbowy i rozrząd. Odpowiednia konserwacja silnika zapewnia jego długowieczność i optymalną moc.
Układ jezdny: Obejmuje zawieszenie, koła i opony. Dobrej jakości zawieszenie poprawia komfort jazdy i stabilność, a odpowiednie opony zapewniają przyczepność na różnych nawierzchniach.
Układ hamulcowy: Kluczowy dla bezpieczeństwa, składa się z tarcz, klocków hamulcowych i pompy. Warto inwestować w wysokiej jakości części hamulcowe, aby zapewnić skuteczne zatrzymywanie.
System elektryczny: Obejmuje akumulator, przewody, światła i zapłon. Dobrze działający układ elektryczny zapewnia niezawodność motocykla i komfort jazdy po zmroku.
Karoseria i akcesoria: Elementy estetyczne i funkcjonalne, takie jak owiewki, lusterka czy sakwy. Dają możliwość personalizacji motocykla i poprawiają aerodynamikę.
Układ wydechowy: Odpowiada za odprowadzanie spalin. Dobre układy wydechowe mogą poprawić osiągi silnika i nadać charakterystyczny dźwięk.
Wybór odpowiednich części motocyklowych jest kluczowy dla utrzymania motocykla w dobrym stanie, wpływa na jego wydajność i bezpieczeństwo. Regularne przeglądy i wymiany zużytych elementów zapewnią komfort i radość z jazdy.
Podkategorie
Filtry motocyklowe pełnią kluczową rolę w utrzymaniu silnika w dobrym stanie. Oto kilka głównych cech, które warto uwzględnić:
Rodzaj filtra:
Materiał:
Wydajność filtracji:
Przepływ:
Żywotność:
Dopasowanie:
Ochrona silnika:
Czyszczenie i konserwacja:
Wybór odpowiedniego filtra jest kluczowy dla utrzymania motocykla w dobrym stanie i zapewnienia jego wydajności.
.040 "uszczelki głowicy MLS; w tym wszystkie uszczelki, uszczelnienia i o-ringi do całkowitej przebudowy silnika; z wyłączeniem uszczelek głównychPasuje:> 99-04 88 "Twin Cam (NU)
Silniki 107 "i 114"; Bez uszczelek pierwotnych; .040 "uszczelki głowicy MLSPasuje do:> 18-20 Softail; 17-20 Touring, Trikes
Fits: > 48-65 PANHEAD(NU)
Pasuje do:> 66-69 EARLY SHOVEL (NU)
Pasuje do:> 70-84 SHOVEL 4-SP (NU)
3 5/8 BIG BOREPasuje do:> 70-84 SHOVEL 4-SP (NU)
Pasuje do:> 80-84 SHOVEL FLT 5-SP (NU)
.040 "OSŁONY GŁOWYPasuje do:> 84-91 FLT, FXR 5-SP (NU)
.030 "USZCZELKI GŁOWICOWEPasuje do:> 84-91 FLT, FXR 5-SP (NU)
USZCZELKI GŁOWICOWE 0,040 "Pasuje:> 84-86 B.T 4-SP; 84-88 SOFTAIL (NU)
Z USZCZELKAMI GŁOWY 0,030 "Pasuje:> 84-88 EVO B.T. (NU)
Z USZCZELKAMI GŁOWY 0,040 "Pasuje do:> 89-91 SOFTAIL; 1991 DYNA (NU)
.030 "USZCZELKI GŁOWICOWEPasuje do:> 89-91 EVO SOFTAIL, DYNA (NU)
Pasuje:> 92-99 EVO B.T. (NU)
Z USZCZELKAMI GŁOWY 0,030 "Pasuje:> 92-99 EVO B.T. (NU)
3 5/8 "BIG BOREPasuje:> 92-99 EVO B.T. (NU)
Pasuje:> 99-05 DYNA; 00-06 SOFTAIL (NU)
.040 USZCZELKI GŁOWICYPasuje do:> 99-06 FLT, ROAD KING (NU)
Z USZCZELKAMI ODDECHOWYMI W STYLU 99-10; 3 3/4 BORE; .030 "USZCZELKI GŁOWICYPasuje:> 07-15 96 "Softail (NU)
.040 "USZCZELKI GŁOWICY; 3 3/4" OTWÓR; WŁĄCZNIE Z. USZCZELKI ODDECHOWE W STYLU 99-10Pasuje:> 07-15 96 "FLT / TOURING (NU)
STD BORE; OTWÓR 3 3/4 "; Z USZCZELKAMI GŁOWY .030"Pasuje do:> 06-17 96 "Dyna (z uszczelkami odpowietrzającymi typu 99-10) (NU)
STD BORE; OTWÓR 3 3/4 "; Z USZCZELKAMI GŁOWY 0,040"Pasuje do:> 06-17 96 "Dyna (z uszczelkami odpowietrzającymi typu 99-10) (NU)
Pasuje do:> 86-87 XL1100 4-SP (NU)
Pasuje do:> 88-90 XL1200 4-SP (NU)
Pasuje do:> 91-03 XL 883 (NU)
.040 "USZCZELKI GŁOWICYPasuje do:> 91-03 XL1200 (NU)
.030 "USZCZELKI GŁOWICYPasuje do:> 91-03 XL1200 (NU) i ALL BUELL
.040 "USZCZELKI GŁOWICYPasuje do:> 04-06 XL883 (NU)
Z USZCZELKAMI GŁOWY 0,030 "Pasuje do:> 04-06 XL1200 (NU)