Części motocyklowe odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu i wydajności motocykla. Dzielą się na kilka głównych kategorii:
Silnik: To serce motocykla, które odpowiada za napęd. Składa się z elementów takich jak tłoki, cylindry, wał korbowy i rozrząd. Odpowiednia konserwacja silnika zapewnia jego długowieczność i optymalną moc.
Układ jezdny:...
Części motocyklowe odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu i wydajności motocykla. Dzielą się na kilka głównych kategorii:
Silnik: To serce motocykla, które odpowiada za napęd. Składa się z elementów takich jak tłoki, cylindry, wał korbowy i rozrząd. Odpowiednia konserwacja silnika zapewnia jego długowieczność i optymalną moc.
Układ jezdny: Obejmuje zawieszenie, koła i opony. Dobrej jakości zawieszenie poprawia komfort jazdy i stabilność, a odpowiednie opony zapewniają przyczepność na różnych nawierzchniach.
Układ hamulcowy: Kluczowy dla bezpieczeństwa, składa się z tarcz, klocków hamulcowych i pompy. Warto inwestować w wysokiej jakości części hamulcowe, aby zapewnić skuteczne zatrzymywanie.
System elektryczny: Obejmuje akumulator, przewody, światła i zapłon. Dobrze działający układ elektryczny zapewnia niezawodność motocykla i komfort jazdy po zmroku.
Karoseria i akcesoria: Elementy estetyczne i funkcjonalne, takie jak owiewki, lusterka czy sakwy. Dają możliwość personalizacji motocykla i poprawiają aerodynamikę.
Układ wydechowy: Odpowiada za odprowadzanie spalin. Dobre układy wydechowe mogą poprawić osiągi silnika i nadać charakterystyczny dźwięk.
Wybór odpowiednich części motocyklowych jest kluczowy dla utrzymania motocykla w dobrym stanie, wpływa na jego wydajność i bezpieczeństwo. Regularne przeglądy i wymiany zużytych elementów zapewnią komfort i radość z jazdy.
Podkategorie
Filtry motocyklowe pełnią kluczową rolę w utrzymaniu silnika w dobrym stanie. Oto kilka głównych cech, które warto uwzględnić:
Rodzaj filtra:
Materiał:
Wydajność filtracji:
Przepływ:
Żywotność:
Dopasowanie:
Ochrona silnika:
Czyszczenie i konserwacja:
Wybór odpowiedniego filtra jest kluczowy dla utrzymania motocykla w dobrym stanie i zapewnienia jego wydajności.
Chrom; 13 "/ 330 mm wysokości x 965 mm szerokości; zatwierdzenie TUVPasuje do:> 08-20 FLHT, FLHX (e-przepustnica z owiewką Batwing)
Malowana proszkowo na czarno; 13 "/ 330 mm wysokości x 965 mm szerokości; zatwierdzenie TUVPasuje do:> 08-20 FLHT, FLHX (e-przepustnica z owiewką Batwing)
Chrom; 15 "/ 380 mm wysokości x 965 mm szerokości; zatwierdzenie TUVPasuje do:> 08-20 FLHT, FLHX (e-przepustnica z owiewką Batwing)
Malowana proszkowo na czarno; 15 "/ 380 mm wysokości x 965 mm szerokości; zatwierdzenie TUVPasuje do:> 08-20 FLHT, FLHX (e-przepustnica z owiewką Batwing)
Malowana proszkowo na czarno; Oferuje możliwość regulacji od przodu do tyłu poprzez szczelinowe otwory montażowe w drążku; Wymiary ok. 80cm szer. X 30cm wys. X pullback 12cmPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle i 88-11 Springers)
STAL SUROWA; SZEROKOŚĆ 770 MM, WYSOKOŚĆ 150 MM, ODCIĄGANIE ZWROTNE 120 MM; ZATWIERDZONE PRZEZ TUVPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Stal surowa; Musi być używany z taśmami nośnymi do kierownicy o średnicy 32 mm (1 1/4 "); zatwierdzenie TUVPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle i 88-11 Springers)
Stal surowa; Zatwierdzony przez TUV; Z klamrąPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Stal surowa; Zatwierdzony przez TUV; Z klamrąPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Stal surowa; Zatwierdzony przez TUV; Z obudową speedo Motogadget i zintegrowanymi taśmamiPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Stal surowa; Zatwierdzony przez TUV; Z obudową speedo Motogadget i zintegrowanymi taśmamiPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Stal surowa; Zatwierdzony przez TUV; Z klamrą; Z motogadget speedo + obudową lampki kontrolnej MotosignPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Stal surowa; Zatwierdzony przez TUV; Z klamrą; Z motogadget speedo + obudową lampki kontrolnej MotosignPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Stal surowa; Zatwierdzony przez TUV; Bez klamry; Z motogadget speedo + obudową lampki kontrolnej MotosignPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Stal surowa; Zatwierdzony przez TUV; Bez klamry; Z motogadget speedo + obudową lampki kontrolnej MotosignPasuje do:> 82-20 H-D (z wyjątkiem 08-20 e-throttle; 08-11 Springers)
Chrom; Stal; Około. wymiary: wznios 4,5 cala; szerokość 34,5 cala; Środkowy 10,25 cala; wyciągany 12,5 calaPasuje do:> 82-20 H-D mech. & e-throttle (bez sprężyn 88-11)
Malowana proszkowo na czarno; Stal; Około. wymiary: wznios 4,5 cala; szerokość 34,5 cala; Środkowy 10,25 cala; wyciągany 12,5 calaPasuje do:> 82-20 H-D mech. & e-throttle (bez sprężyn 88-11)
Chrom; Stal; Około. wymiary: wznios 4,5 cala; szerokość 34,5 cala; Środkowy 11 "; pullback 12,5". Z 4,5 "rozstawem radełkowania od środka do środka, który pasuje do wszystkich modeli sprężyn 88-11.Pasuje do:> 88-11 FXSTS / FLSTS Sprężyny (NU)