Więcej informacji
To jest Powerglide z bezpieczną tuleją z litego stopu brązu zamiast zwykłego łożyska wałeczkowego. Nie ma żadnych innych różnic pomiędzy zwykłymi popychaczami Powerglide i Powerglide Steady Roll. Pełny kontakt łożyska zapewnia większą stabilność, dłuższą żywotność i cichszą pracę dzięki węższym tolerancjom, na jakie pozwala ta konstrukcja tulei. Główną wadą zużytych rolek łożyska igiełkowego jest to, że w końcu pękną, powodując rozlanie stalowych igieł po całym silniku. To już nie jest problem. Nawet w przypadku zużycia tulei z brązu Steady Roll konstrukcja jest niezawodna. Podobnie jak inne popychacze Jims Powerglide™, ta wersja Steady Roll zapewnia lepszą funkcję hydrauliczną w porównaniu z urządzeniami typu OEM, korpus ze stali kęsów z ręcznie gładzonym wgłębieniem modułu hydraulicznego i osią zasilaną olejem. Aby uzyskać pełną moc, należy mieć zerowy luz zaworowy i wyeliminować zapadanie się jednostki hydraulicznej, które występuje w jednostce OEM, zwane także „zespołem amortyzatora”. Niedotrzymanie pełnego otwarcia zaworu powoduje utratę mocy. Popychacze Jims Powerglide są jak najbardziej zbliżone do solidnych popychaczy, ale nadal są w stanie kompensować rozszerzalność cieplną. Będą dobrze współpracować nawet z wałkami rozrządu w stylu solidnym. Bezpośredni zamiennik OEM 18538-99C. Pasuje do: > 99-17(NU)Twin Cam; 17-21 M8; 00-21 XL; 08-12(NU)XR1200; 00-10(NU)Buell XB