Więcej informacji
Czarny/Chrom. Silnik wysokoprężny. Silnik jest wyposażony w kute tłoki CR o przełożeniu 10,8:1 z płaską górą i krzywki ułatwiające rozruch 640GP. Jeśli wolisz wszystkie wysokie obroty, ten silnik o wysokim stopniu sprężania jest dla Ciebie. Silnik jest sprzedawany jako „Long Block”, co oznacza, że są to silniki bez elementów dolotowych i zapłonu. Każdy wysokowydajny układ dolotowy, który będzie pasował do silnika seryjnego, będzie pasował do S&S 124", ponieważ S&S specjalnie obrobił głowice, aby zrekompensować długość cylindrów. Pasują również standardowe filtry powietrza i odpowietrzniki. Uwaga: sprzedawany jako silnik „Long Block” Obudowa gaźnika / przepustnicy, kolektor, układ zapłonowy i ładujący nie są dołączone. Uwaga: Aby uzyskać najlepsze osiągi, wymagana jest duża obudowa przepustnicy i wysokowydajny ECU. Silniki gaźnikowe wymagają układu zapłonowego z regulowanymi krzywymi wyprzedzenia i dużego gaźnika, ponieważ S&S Super G lub podobny Uwaga: 99-05 Dyna wymaga zestawu do montażu przewodu olejowego 902298, który nie jest już dostępny Wymagana jest instalacja niestandardowa Uwaga: 99-06 Touring wymaga zestawu do montażu przewodu olejowego 902299 Uwaga: Układ ładowania wymaga wcześniejszego stylu (MCS 591077) przekładka wałka zębatego o średnicy zewnętrznej 1,750 cala x średnicy wewnętrznej 1,255 cala x grubości 1,095 cala. Pasuje do: > 99-05 Dyna; 99-06 Touring (NU)