S&S, 4-1/8" otwór 124" długi blok silnika TC. Czarny/chrom Zobacz większe

S&S, 4-1/8" otwór 124" długi blok silnika TC. Czarny/chrom

565120

Nowy

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 3547 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 3547 punktów lojalnościowych może być zamienione na jeden bon o wartości 709,40 zł.


35 473,16 zł Netto

Dostawa: 1 do 5 dni


Więcej informacji

Czarny/Chrom. Silnik wysokoprężny. Silnik jest wyposażony w kute tłoki CR o przełożeniu 10,8:1 z płaską górą i krzywki ułatwiające rozruch 640GP. Jeśli wolisz wszystkie wysokie obroty, ten silnik o wysokim stopniu sprężania jest dla Ciebie. Silnik jest sprzedawany jako „Long Block”, co oznacza, że są to silniki bez elementów dolotowych i zapłonu. Każdy wysokowydajny układ dolotowy, który będzie pasował do silnika seryjnego, będzie pasował do S&S 124", ponieważ S&S specjalnie obrobił głowice, aby zrekompensować długość cylindrów. Pasują również standardowe filtry powietrza i odpowietrzniki. Uwaga: sprzedawany jako silnik „Long Block” Obudowa gaźnika / przepustnicy, kolektor, układ zapłonowy i ładujący nie są dołączone. Uwaga: Aby uzyskać najlepsze osiągi, wymagana jest duża obudowa przepustnicy i wysokowydajny ECU. Silniki gaźnikowe wymagają układu zapłonowego z regulowanymi krzywymi wyprzedzenia i dużego gaźnika, ponieważ S&S Super G lub podobny Uwaga: 99-05 Dyna wymaga zestawu do montażu przewodu olejowego 902298, który nie jest już dostępny Wymagana jest instalacja niestandardowa Uwaga: 99-06 Touring wymaga zestawu do montażu przewodu olejowego 902299 Uwaga: Układ ładowania wymaga wcześniejszego stylu (MCS 591077) przekładka wałka zębatego o średnicy zewnętrznej 1,750 cala x średnicy wewnętrznej 1,255 cala x grubości 1,095 cala. Pasuje do: > 99-05 Dyna; 99-06 Touring (NU)

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

S&S, 4-1/8" otwór 124" długi blok silnika TC. Czarny/chrom

S&S, 4-1/8" otwór 124" długi blok silnika TC. Czarny/chrom