S&S, stalowy zawór odpowietrzający i zestaw dystansowy. STD. Zobacz większe

S&S, stalowy zawór odpowietrzający i zestaw dystansowy. STD.

531235

Nowy

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 68 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 68 punktów lojalnościowych może być zamienione na jeden bon o wartości 13,60 zł.


684,54 zł Netto

Dostawa: 1 do 5 dni


Więcej informacji

Ze stalowym zestawem dystansowym zaworu odpowietrzającego zapewniającym prawidłowy luz końcowy. Wysokiej jakości stalowy zawór odpowietrzający do użytku jako zapas lub zamiennik o wysokiej wydajności. Uwaga: Zawory odpowietrzające S&S są wyposażone w wydłużone otwory odpowietrzające, które wydłużają czas trwania podciśnienia, umożliwiając pobranie większej ilości oleju z głowic cylindrów. Nie ma to żadnej wady w żadnym roku modelowym, ani w magazynie, ani w silniku Big Inch. Uwaga: Dostępny jest nadwymiarowy odpowietrznik 0,030", który chroni zużyte lub uszkodzone skrzynie korbowe jako 531238. Rozwiertak JIMS do otworu odpowietrzającego (MCS 978343) rozwierci uszkodzony otwór do +,030", dzięki czemu można zastosować odpowietrznik +,030". wskazówka: Rozrząd zaworów odpowietrzających S&S, tylko w późnych modelach 77-84 Shovel i 84-99 Evo Big Twin, został zmieniony przez S&S w roku 2000. Ma to na celu poprawę usuwania oleju i zmniejszenie przenoszenia oleju w wysokich silniki o dużej mocy / dużej pojemności skokowej.Stare otwieranie odbywało się w GMP i zamykanie przy 65° za BDC. Nowe otwarcie odbywa się pod kątem 17° po GMP i zamykanie przy 82° po BDC. Starą specyfikację rozrządu można uzyskać, umieszczając znacznik rozrządu na odpowietrzniku o jeden ząb w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara od znaku rozrządu na kole zębatym Wydłużono (wydłużono) również otwór spustowy oleju w komorze odpowietrznika (naprzeciwko koła napędowego), który wcześniej był otworem okrągłym, aby wydłużyć czas zasysania do wnęka „osiadająca” odpowietrznika skrzyni korbowej. Nowe specyfikacje nie są przydatne w większości silników seryjnych, ale są nieszkodliwe. Okienko odpowietrzające w skrzyniach S&S zazwyczaj otwiera się pod kątem 7° po TDC i zamyka pod kątem 92° po BDC. Konstruktorzy stosujący inne skrzynie korbowe mogą zmodyfikować otwór odpowietrznika skrzyni korbowej, aby uzyskać te specyfikacje w celu uzyskania maksymalnej wydajności i wydajności odpowietrznika. Pasuje do: > L77-99 BT(NU)(EXCL.TC)

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

S&S, stalowy zawór odpowietrzający i zestaw dystansowy. STD.

S&S, stalowy zawór odpowietrzający i zestaw dystansowy. STD.