942227
Nowy
Nowy, elektroniczny moduł sterujący dawkami paliwa do motocykli Harley DavidsonTM.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 208 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 208 punktów lojalnościowych może być zamienione na jeden bon o wartości 41,60 zł.
VANSE HINES FUEL FUEL PAK FP4
Nowy, elektroniczny moduł sterujący dawkami paliwa do motocykli Harley DavidsonTM.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Vance & Hines, wtrysk paliwa z regulacją FP4 Najnowsza cyfrowa komunikacja z układem wtrysku paliwa Twojego motocykla odbywa się za pośrednictwem Bluetooth ze smartfonem z systemem Android lub iPhonem. Służy do ponownej kalibracji mapy paliwowej OEM za pomocą technologii flash. Mapa paliwowa OEM będzie przechowywana w FP4, dzięki czemu zawsze będzie można przywrócić ECU do stanu fabrycznego OEM. FP4 zawiera całkowicie nową płytkę drukowaną, obudowę, oprogramowanie sprzętowe i aplikację, a wszystko to zostało zaprojektowane i wyprodukowane w Santa Fe Springs w Kalifornii. Nowy sprzęt jest cieńszy i mniejszy niż elektronika poprzedniej generacji, dzięki czemu można go zainstalować nawet w jeszcze trudniejszych miejscach. Nieco dłuższa wiązka przewodów zapewni więcej opcji instalacji. Diody LED na urządzeniu są uproszczone, aby zapewnić bardziej intuicyjne zrozumienie działań pomiędzy Vance & Hines FP4 a Twoim rowerem. Nowa aplikacja Vance & Hines FP4 jest łatwiejsza w użyciu i szybsza niż kiedykolwiek wcześniej. Nowy interfejs kierowcy sprawia, że nawigacja po aplikacji jest prosta, a nowy pasek nawigacyjny umożliwia dostęp do menu głównego, danych czujnika na żywo, informacji o systemie i menu obsługi klienta z dowolnego miejsca w aplikacji FP4. Ekran danych na żywo również został przerobiony i ma nowy wygląd i dodatkowy wskaźnik, dzięki czemu możesz zobaczyć więcej danych. Całkowicie nowa funkcja dziennika wydajności zapewnia kolejny poziom kontroli i wglądu. Wybierz jedno z trzech ustawień rejestrowania danych, aby kontrolować czas nagrywania, wybierz się na przejażdżkę, a następnie przeglądaj dane za pomocą wykresu aktywowanego podczas jazdy. Na wykresie możesz powiększyć dane, wybrać punkt i sprawdzić wartości dostępnych czujników podczas jazdy. To ekscytujące nowe narzędzie może być używane do wszystkiego, od celów diagnostycznych po tworzenie wykresów hamowni. Funkcja danych o wydajności będzie również korzystać z wbudowanego GPS telefonu w celu wytyczenia i zarejestrowania tej samej jazdy, co pozwoli Ci sprawdzić, ile czasu zajęło Ci pokonanie tej trasy, Twój czas 0-60 na tym jednym odcinku drogi lub szybkość, z jaką się poruszasz. wziął ten zakręt. Ten sam poziom szczegółowości i wiedzy został włożony w tworzenie nowych map dla modeli Harley-Davidson Touring i Softail na rok 2021. Jeźdźcy będą mogli wybierać z ogromnej biblioteki map Vance & Hines, stworzonych dla ich konkretnego modelu, z prawdziwymi częściami na prawdziwych rowerach, w ich zakładzie tuningu hamowni w Santa Fe Springs w Kalifornii. Jeźdźcy będą mogli dalej modyfikować i rozwijać te mapy dzięki szeregowi opcji dostosowywania dostępnych w aplikacji Vance & Hines FP4. - Nowy sprzęt FP4 jest mniejszy i cieńszy niż FuelPak poprzedniej generacji - Diody LED urządzenia zostały uproszczone, dzięki czemu dokładnie wiesz, co dzieje się pomiędzy FP4 a motocyklem - Zbudowane od podstaw aplikacje na Androida i iPhone'a mają nowy interfejs kierowcy i są łatwiejsza w nawigacji i obsłudze niż kiedykolwiek wcześniej - Dane w czasie rzeczywistym w aplikacji FP4 zostały ulepszone i mają zupełnie nowy wygląd oraz dodatkowy wskaźnik do śledzenia ważniejszych danych podczas jazdy - Całkowicie nowa funkcja Danych osiągów umożliwia rejestrowanie jazdy, przeglądanie we wszystkich dostępnych czujnikach na utworzonej mapie i zobacz mapę swojej podróży zarejestrowaną za pomocą wbudowanego GPS w telefonie. Uwaga: gdy FP4 jest używany w rowerze, jest on „połączony” z konkretnym ECU OEM. Nie będziesz mógł używać tego samego FP4 na innym rowerze. Mapa paliwowa OEM jest przechowywana w FP4, dlatego zawsze można przywrócić ECU do ustawień fabrycznych OEM. Uwaga: FuelPak FP4 umożliwia wyłączenie drugiego. Czujnik O2 w tłumiku lub w rurze równoważącej sekcji zwrotnicy, bez wywoływania kodów usterek. Umożliwi to użycie tłumików wydechu z wcześniejszych modeli lub modeli amerykańskich, które nie są wyposażone w złącze drugiego czujnika O2.
Pasuje do: > 21-23 Softail; 21-23 Zwiedzanie; motcykle trójkołowe 21-23 (z wyłączeniem modeli 21-23 CVO). Z ECU MT22 z 8-pinowym złączem molex
Dostępny na zamówienie (czas realizacji 3-5 dni roboczych)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.