Zobacz większe

S&S, zestaw wałka rozrządu 675G z napędem zębatkowym (IOG) 99-06 Twin Cam (z wyłączeniem 2006 Dyna) z fabrycznymi nienapin

531854

Nowy

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 333 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 333 punktów lojalnościowych może być zamienione na jeden bon o wartości 66,60 zł.


3 337,39 zł Netto

Dostawa: 1 do 5 dni


Opis

Model531854
Rozmiar99-06 Twin Cam (excl. 2006 Dyna) with stock non-hydraulic chain tensioners (NU)

Więcej informacji

.675" podnoszenie zaworu. IOG = kamery napędzane przekładniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Kompletne zestaw z elementami do montażu; łożyska i uszczelka. Bardzo duże podnoszenie. Dla silników powyżej 120 cali sześciennych z przynajmniej 1:11 stopniem sprężania. 4500-6500 obr/min. System napędu przekładniowego jest w rzeczywistości rewolucyjną i znacznie bardziej niezawodną konstrukcją. Szczególnie w zastosowaniach o dużej mocy/wydajności; w porównaniu z oryginalnym łańcuchowym projektem. Wałek rozrządu napędzany przekładnią jest mocniejszy i nie będzie powodował żadnych problemów mechanicznych związanych z oryginalnymi wałkami rozrządu napędzanymi łańcuchem. Zestaw napędu przekładniowego S&S zwiększy dokładność czasowania zaworów; a tym samym moc; eliminując luz łańcucha czasowania i luźno dopasowane oryginalne przekładnie wałka rozrządu. Jedyną wadą napędu przekładniowego jest to, że może wystąpić lekkie zwiększenie dźwięku mechanicznego; dlatego oryginalne wyposażenie używa łańcucha. Nie ma to żadnych innych mechanizacyjnych zalet. Ponieważ prowadnice łańcucha i napinacz są wyeliminowane, nie ma już możliwości awarii tych części i uszkodzenia innych części silnika. Zestaw napędu przekładniowego S&S zmienia kierunek obrotu tylnego wałka rozrządu; zapewniając dodatkowe przejście robocze między płatami wałka rozrządu. W rezultacie; z zestawem napędu przekładniowego S&S możliwe są większe podnoszenia wałków rozrządu. Nota: Z wyjątkiem wałków 475G i 510G; wymagane są regulowane tłoki (takie jak MCS 503573) do kompensowania mniejszego okręgu podstawy wałka rozrządu. Nota: Może być konieczne usunięcie materiału z wewnętrznej powierzchni oryginalnej pokrywy przekładni przed instalacją.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

S&S, zestaw wałka rozrządu 675G z napędem zębatkowym (IOG) 99-06 Twin Cam (z wyłączeniem 2006 Dyna) z fabrycznymi nienapin

S&S, zestaw wałka rozrządu 675G z napędem zębatkowym (IOG) 99-06 Twin Cam (z wyłączeniem 2006 Dyna) z fabrycznymi nienapin