Więcej informacji
.625" podnoszenia zaworu. IOG = wałki rozrządu z przekładniami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Kompletne zestaw z elementami montażowymi; łożyskami i uszczelką. 95"-up z CR od 10.0:1 do 10.8:1. System napędu z przekładnią jest faktycznie rewolucyjnie różny i o wiele bardziej niezawodny. Szczególnie w zastosowaniach o dużej wysokości podnoszenia/wydajności; w porównaniu z oryginalnym projektem napędu łańcuchowego. Wałek rozrządu napędzany przekładnią jest mocniejszy i nie będzie miał żadnych problemów mechanicznych związanych z oryginalnymi wałkami napędzanymi łańcuchem. Zestaw napędu z przekładnią S&S zwiększy dokładność czasowania zaworów; a tym samym moc; eliminując luz łańcucha czasowego i luźno dopasowane oryginalne zębatki wałka rozrządu. Jedynym minusem napędu z przekładnią jest to, że możesz doświadczyć lekkiego wzrostu hałasu mechanicznego; dlatego OEM używa łańcucha. Nie ma to żadnych innych korzyści mechanicznych. Ponieważ prowadnice i naciągacz łańcucha są wyeliminowane, nie ma już możliwości awarii tych części i uszkodzenia innych części silnika. Zestaw napędu z przekładnią S&S odwraca kierunek obrotu tylnego wałka; zapewniając dodatkowe swobodne miejsce pracy między płatami wałka. W rezultacie; wyższe podnoszenia wałków są możliwe dzięki wałkom napędzanym przekładnią S&S. Nota: Z wyjątkiem wałków 475G i 510G, konieczne jest zastosowanie regulowanych przyspieszaczy (takich jak MCS 503573) w celu skompensowania mniejszego koła podstawowego wałka rozrządu. Nota: Materiał może wymagać usunięcia z wewnętrznej powierzchni oryginalnej osłony zębatek przed montażem zębatek zewnętrznych S&S. Nota: T'