Więcej informacji
.583" podnoszenia zaworu. IOG = napęd sprzęgłowy z camek wewnętrznych i zewnętrznych. Kompletne zestaw z osprzętem montażowym; łożyska i uszczelka. Montaż śrubowy. Silniki o pojemności od 88 do 103 cali sześciennych z zastosowaniem stosunków sprężania między 9,7:1 a 10,5:1 oraz silniki o pojemności od 106 do 124 cali sześciennych z CR 9:1 do 10:1. Zapewnia ogromną moc i moment obrotowy od 3000 obr./min. w zakresie od 1500 do 5000 obr./min. System napędu sprzęgłowego jest w rzeczywistości rewolucyjną i znacznie bardziej niezawodną konstrukcją. Szczególnie w zastosowaniach o dużej mocy/wydajności; w porównaniu z konstrukcją łańcuchową OEM. Wałek napędzany zębatką jest silniejszy i nie będzie powodować żadnych problemów mechanicznych związanych z wałkami napędzanymi łańcuchem OEM. Zestaw napędu sprzęgłowego S&S zwiększy dokładność synchronizacji zaworu; a co za tym idzie moc; eliminując luz łańcucha rozrządu i luźno dopasowane zębatki wałka rozrządu seryjnego. Jedynym minusem napędu sprzęgłowego jest to, że możesz doświadczyć lekkiego wzrostu hałasu mechanicznego; dlatego OEM używa łańcucha. Nie ma on jednak żadnych innych mechanicznych zalet. Ponieważ prowadnice łańcucha i naciągacz są wyeliminowane, nie ma już możliwości uszkodzenia tych części i innych elementów silnika. Zestaw napędu sprzęgłowego S&S odwraca kierunek obrotu tylnego wałka rozrządu, zapewniając dodatkowe luzowanie pomiędzy płatami wałka rozrządu. W rezultacie, możliwe są większe podnoszenia wałków ze zębatkami napędzanymi sprzęgłem S&S. Uwaga: Z wyjątkiem wałków 475G i 510G; wymagane są regulowane pręty popychacza (takie jak MCS 503573), aby skompensować mniejszą bazę wałka rozrządu.