Więcej informacji
Olej jest życiodajną siłą silnika, zwłaszcza w silnikach motocyklowych o wysokich obrotach. Płacenie za filtry premium jest warte kosztów, jeśli weźmie się pod uwagę składniki, z których składa się filtr oleju, oraz skutki jego awarii. To nie jest miejsce, w którym warto oszczędzać kilka dolarów! Filtry oleju MIW są produkowane z myślą o zapewnieniu najwyższych standardów wymaganych przez współczesne motocykle. Metoda filtracji opiera się na papierze mikroporowatym nasączonym żywicą. Wykorzystuje się wysokiej jakości włókno celulozowe, aby zapewnić niezrównaną wytrzymałość podczas filtracji. Element z włókna celulozowego składa się z pasm włókien o różnej grubości. Grubsze pasma na zewnętrznej ścianie filtra łapią większe cząstki metalu, a cieńsze pasma na wewnętrznej ścianie łapią nawet najmniejsze cząsteczki. Wielostrukturalne mikroskopijne włókna zapewniają doskonałą porowatość dla przepływu oleju, nawet po zanieczyszczeniu. Filtry premium zapewniają wiele korzyści, w tym: - 20% grubsza podstawa zapewnia wyższą wytrzymałość gwintu, łatwiejsze złączenie gwintów, pozytywne podparcie wewnętrznego elementu i stałe sprężanie uszczelki. - Wytrzymałe podparcia elementu odpierają drgania oraz wysokie i niskie temperatury. Nie ulegną deformacji pod ciągłym naciskiem sprężyny. - Solidne rurki i puszki centralne, które wytrzymują ekspozycję na szeroki zakres przepływu i ciśnienia. - Media wysokiej technologii oraz inne udoskonalenia technologiczne, które dają filtrom premium MIW przewagę nad filtrami AM i OE.