Więcej informacji
Olej jest życiodajną krwią silnika; zwłaszcza w silnikach motocyklowych pracujących na wysokich obrotach. Płacenie za filtry premium jest warte kosztów, jeśli weźmiemy pod uwagę składniki, z których składa się filtr oleju oraz jakie mogłyby być skutki jego awarii. To nie jest miejsce, gdzie warto oszczędzać kilka dolarów! Filtry oleju MIW są produkowane z myślą o zapewnieniu najwyższych standardów wymaganych przez nowoczesne motocykle. Metoda filtracji polega na zastosowaniu żywicy nasączonej mikroporowatym papierem. Wykorzystano wysokiej jakości włókno bawełniane; zapewniające niezrównaną wytrzymałość podczas filtracji. Element włóknisty z włókien bawełnianych składa się z pasm włókien o różnej grubości. Grubsze pasma na zewnętrznej ścianie filtra służą do zatrzymywania większych cząstek metalicznych, a cieńsze pasma tworzą ścianę wewnętrzną, zatrzymując nawet najmniejsze cząstki. Wielowarstwowe mikroskopijne włókna zapewniają doskonałą porowatość dla przepływu oleju, nawet po zanieczyszczeniu. Filtry oleju premium oferują wiele korzyści, w tym: - 20% grubsza podstawa zapewnia wyższą wytrzymałość gwintu; łatwiejsze wkrecanie gwintu; dodatkowe wewnętrzne wsparcie elementu; i stałą kompresję uszczelki. - Sztywne wsparcia elementu zapewniają odporność na wibracje; oraz wysokie i niskie temperatury. Nie ulegają deformacji pod ciągłym naciskiem sprężyny. - Grube rury centralne i puszki, które mogą wytrzymać ekspozycję na szeroki zakres przepływu i ciśnienia. - Zaawansowane technologicznie środki filtracyjne i inne ulepszenia technologiczne, które dają filtrom premium MIW przewagę nad filtrami AM i OE.