S&S, zestaw wałka rozrządu MR103G z napędem łańcuchowym (IOG) 99-06 Twin Cam (z wyjątkiem 2006 Dyna) z oryginalnymi nienap Zobacz większe

S&S, zestaw wałka rozrządu MR103G z napędem łańcuchowym (IOG) 99-06 Twin Cam (z wyjątkiem 2006 Dyna) z oryginalnymi nienap

592014

Nowy

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 408 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 470 punktów lojalnościowych może być zamienione na jeden bon o wartości 94,00 zł.


4 072,35 zł Netto

Dostawa: 1 do 5 dni


Opis

Model592014
Rozmiar99-06 Twin Cam (excl. 2006 Dyna) with stock non-hydraulic chain tensioners (NU)

Więcej informacji

.585" podnoszenie zaworów. IOG = rozrząd z krzywkami z wewnętrznymi i zewnętrznymi kołami zębatymi. Kompletne zestaw z elementami montażowymi; łożyskami i uszczelką. Zaprojektowane jako kamery wsuwne dla silników o pojemności 103 cali sześciennych z oryginalnym stopniem sprężania 9.7:1 do 10.5:1. Dobrze współpracuje ze standardowymi; nieobrobionymi głowicami; ale jest doskonałe do głowic S&S CNC ported. Więcej mocy w całym zakresie obrotów, najlepsze rezultaty w przedziale 2500-5500 obr/min. System napędu zębatkowego jest faktycznie rewolucyjnie inny i znacznie bardziej niezawodny. Zwłaszcza w aplikacjach o dużej podnoszeniu/wydajności; w porównaniu z oryginalnym układem łańcuchowym. Wałek napędzany zębatkami jest silniejszy i nie powoduje żadnych problemów mechanicznych związanych z oryginalnymi wałkami napędzanymi łańcuchem. Zestaw napędu zębatkowego S&S zwiększy dokładność czasowania zaworów; a co za tym idzie moc; poprzez wyeliminowanie luzu w łańcuchu czasowania i luźno dopasowanych oryginalnych kół zębatych wałka rozrządu. Jedynym minusem napędu zębatkowego jest to, że może wystąpić niewielki wzrost hałasu mechanicznego; dlatego oryginalnie używany jest łańcuch. Nie ma to jednak żadnych innych korzyści mechanicznych. Ponieważ prowadnice łańcucha i napinacz są eliminowane, nie ma już możliwości, żeby te części uległy awarii i uszkodziły inne części silnika. Zestaw napędu zębatkowego S&S odwraca kierunek obrotów tylnego wałka; zapewniając dodatkowe luzowanie między płatki wałka. W rezultacie, większe podnoszenie wałków jest możliwe dzięki wałkom napędzanym zębatkami S&S. Nota: Za wyjątkiem kamery 475G i 510G; wymagane są regulowane pręty popychaczy (takie jak MCS 503573), aby być w pełni kompatybilnym.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

S&S, zestaw wałka rozrządu MR103G z napędem łańcuchowym (IOG) 99-06 Twin Cam (z wyjątkiem 2006 Dyna) z oryginalnymi nienap

S&S, zestaw wałka rozrządu MR103G z napędem łańcuchowym (IOG) 99-06 Twin Cam (z wyjątkiem 2006 Dyna) z oryginalnymi nienap