Więcej informacji
Wznios zaworów 585". Krzywki napędu zębatego tylko z wewnętrznymi zębatkami. Do fabrycznych silników 103" z seryjnym przełożeniem od 9,7:1CR do 10,5:1CR. Działa dobrze z głowicami bez portów i doskonale nadaje się do głowic z portami S&S CNC. Większa moc w całym zakresie obrotów. Krzywki łatwego rozruchu 2500-5500 obr./min ułatwiają rozruch, zmniejszając narastanie ciśnienia rozruchowego w cylindrach podczas rozruchu. Odbywa się to poprzez nieznaczne podniesienie zaworu wydechowego z jego gniazda, z obciążonym sprężyną występem zwalniania kompresji wewnątrz wałka rozrządu. Po rozpoczęciu kompresji płat zwalniający jest cofany przez siłę odśrodkową. Jedyna różnica występuje podczas rozruchu, ponieważ teraz będziesz mógł bez wysiłku uruchomić silnik elektryczny Big Inch, bez użycia dużych akumulatorów i/lub rozruszników. Wystarczy zwykły rozrusznik i akumulator. Gdy silnik pracuje, wałki rozrządu działają jak zwykłe krzywki, bez utraty mocy, momentu obrotowego lub czegokolwiek innego. Uwaga: Wymagane zestawy instalacyjne do krzywek Easy Start Cam są zawarte tylko w kompletnych zestawach. Są one dostępne oddzielnie w S&S dla tego zestawu jako 503566. Kompatybilne tylko z modelami z przekładnią zębatą. Uwaga: w tych modelach 99-06 Twin Cam nie ma możliwości przykręcenia krzywki Easy Start Cam. Wszystkie będą/mogą wymagać prześwitu i sprężyn zaworów o wysokim skoku. Uwaga: Nie jest kompatybilny z modelami kickstart. Uwaga: Wałki rozrządu wyprodukowane przed styczniem 2010 będą wymagały regulowanych popychaczy. Uwaga: poniżej 900 obr./min można usłyszeć kliknięcie. Ustaw prędkość obrotową biegu jałowego na 1000-1100 obr./min. Pasuje do: > 99-06 Twin Cam (bez Dyna 2006) (NU)