Więcej informacji
Skok zaworów 0,585". IOG = krzywki napędu zębatego z wewnętrznymi i zewnętrznymi kołami zębatymi. Kompletny zestaw z elementami montażowymi, łożyskami i uszczelką. Dla seryjnych silników 103" z fabrycznymi przełożeniami od 9,7:1CR do 10,5:1CR. Działa dobrze z głowicami bez portów i doskonale nadaje się do głowic z portami S&S CNC. Większa moc w całym zakresie obrotów. Krzywki łatwego rozruchu 2500-5500 obr./min ułatwiają rozruch, zmniejszając narastanie ciśnienia rozruchowego w cylindrach podczas rozruchu. Odbywa się to poprzez nieznaczne podniesienie zaworu wydechowego z jego gniazda, z obciążonym sprężyną występem zwalniania kompresji wewnątrz wałka rozrządu. Po rozpoczęciu kompresji płat zwalniający jest cofany przez siłę odśrodkową. Jedyna różnica występuje podczas rozruchu, ponieważ teraz będziesz mógł bez wysiłku uruchomić silnik elektryczny Big Inch, bez użycia dużych akumulatorów i/lub rozruszników. Wystarczy zwykły rozrusznik i akumulator. Gdy silnik pracuje, wałki rozrządu działają jak zwykłe krzywki, bez utraty mocy, momentu obrotowego lub czegokolwiek innego. Uwaga: Wymagany zestaw instalacyjny do krzywek Easy Start Cams jest zawarty w tym kompletnym zestawie (IOG). Jest dostępny oddzielnie jako zamiennik tego zestawu w firmie S&S pod numerem 503566. Uwaga: W przypadku tych modeli 99-06 Twin Cam nie ma możliwości przykręcenia krzywki Easy Start Cam. Wszystkie będą/mogą wymagać prześwitu i sprężyn zaworów o wysokim skoku. Uwaga: Nie jest kompatybilny z modelami kickstart. Uwaga: Wałki rozrządu wyprodukowane przed styczniem 2010 będą wymagały regulowanych popychaczy. Uwaga: poniżej 900 obr./min można usłyszeć kliknięcie. Ustaw prędkość obrotową biegu jałowego na 1000-1100 obr./min. Pasuje do: > 99-06 Twin Cam (bez Dyna 2006) (NU)