S&S, przekładnia zębata 551G zestaw wałka rozrządu (IOG) Zobacz większe

S&S, przekładnia zębata 551G zestaw wałka rozrządu (IOG)

564019

Nowy

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 407 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 407 punktów lojalnościowych może być zamienione na jeden bon o wartości 81,40 zł.


4 072,35 zł Netto

Dostawa: 1 do 5 dni


Więcej informacji

Skok zaworów 0,550". IOG = krzywki napędu zębatego z wewnętrznymi i zewnętrznymi zębatkami. Kompletny zestaw z elementami montażowymi, łożyskami i uszczelką. Moment dokręcania dla standardowych motocykli turystycznych 96". Najsilniejsza krzywka od biegu jałowego do 4000 obr./min dla 96" do 106". Niezalecane dla współczynnika kompresji 10:1 lub wyższego. Zębatkowy układ napędowy to tak naprawdę rewolucyjna inna i znacznie bardziej niezawodna konstrukcja. Zwłaszcza w aplikacjach o dużym udźwigu/wydajności, w porównaniu z konstrukcją napędu łańcuchowego OEM. Wałek rozrządu napędzany przekładnią zębatą jest mocniejszy i nie powoduje żadnych problemów mechanicznych związanych z wałkami rozrządu napędzanymi łańcuchem OEM. Zestaw napędu zębatego S&S zwiększy dokładność rozrządu zaworów, a tym samym moc, poprzez wyeliminowanie luzu łańcucha rozrządu i luźno dopasowanych kół zębatych krzywki. Jedynym minusem napędu zębatego jest to, że może wystąpić nieznaczny wzrost hałasu mechanicznego, dlatego OEM używa łańcucha. Nie ma żadnych innych zalet mechanicznych. Ponieważ prowadnice łańcucha i napinacz zostały wyeliminowane, nie ma już możliwości awarii tych części i uszkodzenia innych części silnika. Zestaw napędu zębatego S&S odwraca kierunek obrotu tylnej krzywki, zapewniając dodatkowy luz roboczy między krzywkami. W rezultacie możliwe są wyższe skoki krzywek z krzywkami napędzanymi przekładnią S&S. Uwaga: Z wyjątkiem krzywek 475G i 510G, wymagane są regulowane popychacze (takie jak MCS 503573) w celu skompensowania mniejszego koła podstawy wałka rozrządu tych krzywek. Uwaga: Może być konieczne usunięcie materiału z wewnętrznej powierzchni pokrywy przekładni OEM przed montażem zewnętrznych przekładni napędu S&S. Uwaga: Wymagany zestaw instalacyjny S&S (503566) do krzywek napędu zębatego jest zawarty w tym kompletnym zestawie (IOG). Uwaga: Używanie krzywek podnoszenia 0,625”, 0,635”, 0,640” i 0,675” będzie wymagało oczyszczenia skrzyni korbowej. Uwaga: OEM sprężyny zaworów ula 04-17 Dyna; Modele 04-17 Softail i 04-16 Touring obsługują wzniosy zaworów do 590" i nacisk na gniazdo zaworów 160 lb, do 6200 obr./min. Praca powyżej 6200 obr./min lub wzniosy większe niż 590" będą wymagały wydajnych sprężyn zaworów . Pasuje do: > 99-06 Twin Cam (oprócz Dyna 2006) z fabrycznymi niehydraulicznymi napinaczami łańcucha (NU)

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

S&S, przekładnia zębata 551G zestaw wałka rozrządu (IOG)

S&S, przekładnia zębata 551G zestaw wałka rozrządu (IOG)