Więcej informacji
.675" podniesienie zaworu. IOG = krzywki napędzane przekładniami z wewnętrzną i zewnętrzną przekładnią. Kompletne zestaw z elementami montażowymi; łożyskami i uszczelką. Bardzo duże podniesienie. Dla silników +120" o przynajmniej 1:11 CR. 4500-6500 obr/min. System napędu przekładniowego jest faktycznie rewolucyjnie różną i znacznie bardziej niezawodną konstrukcją. Szczególnie w zastosowaniach wysokiego podniesienia/wydajności; w porównaniu z oryginalnym łańcuchowym projektem. Krzywka napędzana przekładnią jest silniejsza i nie będzie miała żadnych problemów mechanicznych związanych z oryginalnymi krzywkami napędzanymi łańcuchem. Zestaw napędu przekładniowego S&S zwiększy dokładność czasowania zaworu; a tym samym moc; poprzez eliminację luzu łańcucha czasowania i luźno dopasowanych oryginalnych kół krzywkowych. Jedyną wadą napędu przekładniowego jest to, że może towarzyszyć mu lekkie zwiększenie hałasu mechanicznego; dlatego oryginalnie używa się łańcucha. Nie ma to żadnych innych mechanicznych zalet. Ponieważ prowadnice łańcucha i naciągacz są eliminowane, nie ma już możliwości, aby te części uległy awarii i uszkodziły inne części silnika. Zestaw napędu przekładniowego S&S odwraca kierunek obrotu tylnego wałka; zapewniając dodatkowe luzy robocze między płatami krzywki. W rezultacie, wyższe podnoszenia krzywki są możliwe dzięki krzywkom napędzanym przekładnią S&S. Uwaga: Za wyjątkiem krzywek 475G i 510G; do skompensowania mniejszego okręgu podstawowego krzywki konieczne są regulowane druty popychaczy (np. MCS 503573). Uwaga: Materiał może wymagać usunięcia z wewnętrznej powierzchni oryginalnej osłony przekładni przed instalacją.