Więcej informacji
Pasuje do 99-06 Twin Cam jako konwersja z dużym otworem 88 "na 95". Cylindry podstawowe muszą być wywiercone do średnicy 3-7/8", inne modyfikacje nie są wymagane. Kute tłoki z kopułą typu "Pop-Up" o pojemności 5,3 cm3 zwiększają stopień sprężania do 9,8:1 z głowicami podstawowymi lub S&S. Wysokość pokładu 1,270". Wytaczanie i ponowne wyważanie skrzyni korbowej nie jest wymagane, a tłoki są kompatybilne z głowicami cylindrów S&S i fabrycznymi. W komplecie pierścienie, szpilki na nadgarstek i klipsy. Uwaga: We wszystkich zastosowaniach technik musi być w stanie ocenić komponenty pod kątem ich przydatności w połączeniu z innymi komponentami silnika przed montażem. Ważne jest, aby kompetentny mechanik zainstalował i dokonał regulacji zgodnie z wymaganiami. Kierowca musi przestrzegać standardowych procedur docierania i jazdy dla remontowanych silników. Pasuje do: > 99-06 88" Twin Cam (NU)