Więcej informacji
Czarna zmarszczka malowana z podkreślonymi płetwami. Ulepszy Twój standardowy silnik 96" lub 103" do pojemności 124". Zestaw jest dostarczany w komplecie z kołami zamachowymi, cylindrem o dużej średnicy i zestawem płaskiego tłoka, który zapewnia CR 10,8:1 z dołączonymi głowicami o wysokim przepływie 91 cm3. 640 Easy Start krzywki napędzane przekładnią zapewniają siłę nośną wymaganą do oddychania tego silnika, ale zapewniają łatwe obracanie z seryjnym rozrusznikiem i akumulatorem. Uwaga 1: Skrzynie magazynowe muszą być obrabiane, aby pomieścić większe cylindry o dużej średnicy 4-1/8". Zestaw zwiększa wysokość silnika o 0,096 cala. Uwaga 2: Zbudujesz poważny silnik o wysokich osiągach. Dlatego nie jest on kompatybilny z fabrycznym zapłonem i fabrycznymi (zbyt małymi) obudowami przepustnicy. Duża obudowa przepustnicy, jak 558678 S&S 58 mm z pojedynczym otworem jednostka i wymagany jest wysokowydajny ECU.Silniki gaźnikowe będą wymagały układu zapłonowego z regulowanymi krzywymi wyprzedzenia zapłonu i dużego gaźnika, takiego jak S&S Super G lub podobny.Zestawy są obrabiane tak, aby były kompatybilne z kolektorami o długości fabrycznej.Uwaga 3: S&S zaleca MCS 978519 Wkładka łożyska skrzyni korbowej JIMS, do modeli 03-17 Twin Cam, do wymiany standardowego łożyska wałeczkowego na mocniejsze łożysko Timken wczesnego typu. Wymagane narzędzie JIMS można znaleźć w MCS 978517. Właściwe łożysko Timken można zamówić jako MCS 508960 / OEM 9028. Pasuje do: > 01-06 Softail (NU)