S&S, zespół skrzyni korbowej 84-91, otwór 3-5/8". Naturalny Zobacz większe

S&S, zespół skrzyni korbowej 84-91, otwór 3-5/8". Naturalny

512344

Nowy

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 705 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 705 punktów lojalnościowych może być zamienione na jeden bon o wartości 141,00 zł.


7 052,84 zł Netto

Dostawa: 1 do 5 dni


Więcej informacji

Skrzynie korbowe S&S Superstock™, wykonane z aluminium 356-T6, są znacznie mocniejsze niż skrzynie OEM. Obudowy OEM mogą / mogą zepsuć się w aplikacjach o wysokiej wydajności, a nawet standardowych, o czym przekonało się więcej niż kilku z nas. Te walizki S&S Superstock™ mogą być używane zarówno do wymiany kolby, jak i do zastosowań wyścigowych. Dla konstruktora silnika ważne są znaczne oszczędności pracy przy stosowaniu obudów S&S. Obudowy te są dostarczane z zamontowanymi bieżniami łożysk głównych Timken wału zębatego i łożyskami igiełkowymi krzywki oraz wciśniętą i wyszlifowaną bieżnią łożyska głównego wałka zębatego. Dodatkowe dostarczane części obejmują łożyska wału zębatego Timken, śruby dwustronne cylindrów, niklowane śruby obudowy, mocowania skrzyni korbowej, czujnik ciśnienia oleju, korki rozrządu i magnetyczne korki spustowe skrzyni korbowej oraz specjalną śrubę zaciskową stojana alternatora konstrukcji S&S. Zgarniacze koła zamachowego są obrabiane tak, aby pasowały do oryginalnych kół zamachowych o średnicy 8-1/2 cala. Obudowy S&S maksymalizują efektywność oczyszczania oleju ze skrzyni korbowej dzięki zastosowaniu otworu odpowietrzającego. Obudowy S&S są prześwitowane do 5 cali włącznie, bez dodatkowego prześwitu dla konieczne będą głaskacze. Obudowy S&S są dostarczane wraz z instrukcją montażu. Uwaga: W przypadku modeli 84-E85 Evo Big Twin należy użyć zestawu śrub głowicy cylindrów typu L85-91. Można je zamówić osobno jako MCS 505266 (Gardner-Westcott) lub 989599 (Colony) tylko w standardowych długościach. Uwaga: Aluminiowa pompa olejowa H-D (26190-73) lub pompa olejowa S&S, MCS 519923, mogą być używane w zastosowaniach 70-91. Uwaga: We wszystkich zastosowaniach technik musi być w stanie ocenić komponenty pod kątem ich przydatności w połączeniu z innymi komponentami silnika przed montażem. Ważne jest, aby kompetentny mechanik zainstalował i dokonał regulacji zgodnie z wymaganiami. Pasuje do: > 84-91 Evo B.T. z dużym otworem 3-5/8" (NU

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

S&S, zespół skrzyni korbowej 84-91, otwór 3-5/8". Naturalny

S&S, zespół skrzyni korbowej 84-91, otwór 3-5/8". Naturalny