Więcej informacji
Używany z silnikami 93/103/106 i 110/117. Zrównoważony do 1035 gramów całkowitej masy tłoka. Uwaga: Silniki o skoku przekraczającym 4 cale mogą wymagać dysz smarowania tłoków S&S oraz wycięć między tłokami w płaszczu tłoka, aby uniknąć kontaktu. Uwaga: Czopy korbowe S&S umożliwiają zastosowanie wymiennych bieżni łożysk w dolnym końcu korbowodów. generacja czopów korbowych S&S, używana do 2012 roku, miała średnicę 1500". Czopy korbowe drugiej generacji, używane od 2013 roku, mają większe czopy OEM o średnicy 1,671 cala. Teraz czopy korbowe S&S i OEM mają identyczną średnicę, więc teraz części S&S mogą być używane do odbudowy fabrycznych kół zamachowych H-D, co wcześniej nie było możliwe od odbudowy H-D części były i są niedostępne. Uwaga: Poniższe informacje dotyczą modeli 03-17. S&S zaprojektował te koła zamachowe do pracy z łożyskiem wału zębatego typu Timken, będą pasować do modeli z rocznika 99-02 i wszystkich obudów S&S bez modyfikacji. Standardowe silniki H-D 03-17 Twin Cam wykorzystują to samo łożysko wałka zębatego, co wałek zębaty, co jest oszczędnym, ale słabszym rozwiązaniem. 03B) z kołami zamachowymi S&S w standardowych obudowach 03-17. Jednak S&S uważa, że to łożysko wałeczkowe nie wytrzyma obciążeń bocznych wytwarzanych w silniku o wysokiej wydajności. S&S nie będzie honorować żadnych roszczeń gwarancyjnych w zastosowaniach, w których OEM 24004-03B/24605 -07 03-17 zastosowano zespół łożyska wałeczkowego wału zębatego. Dostępny jest zestaw narzędzi do konwersji JIMS na łożysko wału zębatego typu sprzed 2003 r. MCS 978517. Ten zestaw zawiera narzędzie, łożysko Timken i stalową wkładkę łożyska skrzyni korbowej dla jednego silnika. Same wkładki łożyskowe są dostępne jako 978519, łożyska tylko jako 508960. Uwaga: We wszystkich zastosowaniach technik musi być w stanie ocenić komponenty pod kątem ich przydatności w połączeniu z innymi komponentami silnika przed montażem. Ważne jest, aby kompetentny mechanik zainstalował i dokonał regulacji zgodnie z wymaganiami. Pasuje do: > 99-06 Twin Cam (bez Dyna 2006) (NU)