Więcej informacji
Z czarnymi nakładkami na popychacze. Napęd zębatkowy. System napędu zębatkowego zapewnia poprawiony czas rozrządu. Jest bardziej niezawodny; zmniejsza zużycie pompy olejowej i pozwala na większe wysokości podnoszenia wałka rozrządu. Wszystko jest lepsze niż system napędu łańcuchem, ale będzie jednak generować więcej dźwięku mechanicznego niż napęd łańcuchem. Kompletne pompa oleju; płyta podpory pompy oleju/rozrządu; popychacz; tłoki popychaczy i zestaw 475 wydajnego wałka rozrządu. Pompa i płyta podpory są bezpośrednią wymianą dla standardowych podzespołów. Wykończone anodowanym niebieskim i precyzyjnie obrabiane z aluminium kute. Płyta rozrządu jest wyposażona w brązowe tuleje i stalową "płytkę zużycia", dzięki czemu korpus płyty jest chroniony przed stalowymi wirnikami pompy oleju; wtyki przelotowe można zdemontować w celu serwisowania. Pompa oleju ma niezależne sekcje ssące dla przestrzeni kół zamachowych i skrzyni rozrządu; z sitami filtrującymi w obu ssawnych pobieraczach oraz magnesem w skrzyni rozrządu, który dodatkowo pomaga zatrzymać zanieczyszczenia przed dostaniem się do pompy. Przepływ oleju po stronie zasilania i ssania jest zwiększony. Zawór odpowietrzający jest regulowany i może być dostosowany przy pompie w silniku. Popychacze są "Quickee", co pozwala na instalację bez zdjęcia głowicy i są kompletnie wyposażone w zestaw czarnych nakładek na popychacze. Tłoki są Precyzyjne S&S i zawierają przeguby tłokowe z aluminium S&S. Dołączony wałek rozrządu 475 S&S jest prosty w montażu i oferuje nawet do 100 koni mechanicznych. System napędu zębatkowego eliminuje standardowy system napędu łańcuchem i zapewnia poprawiony czas rozrządu. Pompa oleju/Płyta rozrządu: - Precyzyjnie obrabiane z aluminium kute - Niebieska anodowana finish'