Więcej informacji
Z złączem kabla prędkości gwintowanym 5/8-18. Wyłącznie dla celów informacyjnych: W celach identyfikacyjnych nazwaliśmy wcześniejsze tarcze prędkości typu "FL" z "rocznikami". Mogą one nie odzwierciedlać dokładnie rzeczywistych roczników i służą wyłącznie jako odniesienie. Większość prędkościomierzy typu FL jest dostępna z tarczami w K.M.H. lub M.P.H. Wszystkie prędkościomierze od tarczy "36-40" do tarczy "00-03" mają te same wymiary i pasują do deski montażowej typu tank na modelach FL; FLH; Fat Bob; FLST; FXST itp. Należy pamiętać, że może być konieczna niewielka modyfikacja deski, aby prawidłowo zamontować pokrętło resetujące. Stosunek 2:1 jest odpowiedni dla większości napędów na przednie koło; stosunek napędu 1:1 jest odpowiedni dla większości modeli z napędem na skrzynię biegów. Modele Softail z lat 84-95 mogą mieć inny stosunek 2,24:1, dla których dostępne są kilka prędkościomierzy. Uwaga: sygnały skrętu od 1991 roku nie będą już automatycznie anulowane. - 60 M.P.H. = 1000 obr./min. (= 1:1) - 60 M.P.H. = 2000 obr./min. (= 2:1) - 60 M.P.H. = 2240 obr./min. (= 2,24:1) - 60 K.M.H. = 700 obr./min. (= 1:1) - 60 K.M.H. = 1400 obr./min. (= 2:1)